کدخبر: 10001 جمعه، 16 شهریور 1403 - 21:30 10001 پرینت خبر
روح ا.. مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ کرج:

اقدامات فوری برای بهبود وضعیت راه‌های روستایی ساوجبلاغ ضروری است

image

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری با دعوت به تقوای الهی و تأکید بر ویژگی‌های مؤمن در مواجهه با سختی‌ها، به اهمیت صبر و شکرگزاری اشاره کرد.

به گزارش روشنای راه، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساوجبلاغ به اهمیت تقوای الهی اشاره کرد و ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله طالقانی، گفت: ایشان از شخصیت‌های برجسته این منطقه هستند. وی انقلاب اسلامی را شجره‌ای طیبه و زمینه‌ساز ظهور دانست و افزود: ایران امروز ام‌القرای مقاومت اسلامی و عدالت‌طلبی است.

مختاری خطاب به مسئولین کشور، بر لزوم مراقبت از باورهای مردم تأکید کرد و گفت: سست شدن این باورها اولین آفت انقلاب است. وی همچنین به آسیب‌های دیگری چون اعتماد به نسخه‌های بیگانگان، غفلت از دشمن، اشرافیگری و کم‌کاری مسئولین اشاره کرد و خواستار مقابله جدی با فساد شد.

وی در واکنش به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تأکید کرد که ملت ایران با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی خواهد کرد. مختاری همچنین به وضعیت نگران‌کننده راه‌های روستایی ساوجبلاغ اشاره کرد و از مسئولین خواست تا اقدامات فوری برای بهبود این وضعیت انجام دهند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز