کدخبر: 10003 شنبه، 17 شهریور 1403 - 10:51 10003 پرینت خبر
علی حدادی، نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی:

دولت باید به دغدغه‌های مردم توجه کند

image

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، علی حدادی، در یادواره شهدای والامقام روستای باریکان شهرستان طالقان بر لزوم اصلاح طرح هادی روستاهای این شهرستان به نفع مردم تأکید کرد.

به گزارش روشنای راه، حدادی خواستار توجه دولت به دغدغه‌های مردم طالقان شد و افزود: احداث بیمارستان طالقان که در حال حاضر نیمه‌تمام مانده، باید هرچه زودتر از سوی دولت تکمیل شود. 

حدادی همچنین به تکمیل تونل جاده جدید طالقان اشاره کرد و گفت: تنها ۲۷۳ متر از یک کیلومتر این پروژه ساخته شده و این موضوع از مطالبات جدی مردم است. 

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره شهدا، گفت: باید به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش فرادهیم که در فرمایشات اخیر خود، اولویت کشور را اقتصاد دانسته‌اند. 

این نماینده مجلس همچنین به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت که این برنامه بر محور اقتصاد و توزیع عادلانه ثروت به تصویب رسیده و باید عملیاتی شود تا تبعیضی در این زمینه وجود نداشته باشد. 

حدادی در پایان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران پابرجا است و باید یاد دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم، دورانی که دشمن به نام صدام، اما در واقع به نمایندگی از آمریکا و استکبار جهانی، تلاش می‌کرد تا انقلاب اسلامی را سرکوب کند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز