کدخبر: 10091 یکشنبه، 25 شهریور 1403 - 16:04 10091 پرینت خبر
مریم قهرمانی صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج:

تأکید بر نیاز به تسریع در اتمام پروژه‌ها و کاهش مخاطرات ترافیکی

image

مریم قهرمانی صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت شامل تقاطع شهدای غزه، میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر، اظهار کرد: اجرای همزمان این پروژه‌ها در نقاط پرتردد شهر با مخاطرات فنی و اجتماعی زیادی روبه‌روست.

به گزارش روشنای راه، قهرمانی صارم افزود: همزمانی اجرای چند پروژه در مسافت ۲ کیلومتر در شریان‌های اصلی شهر باعث افزایش مخاطرات می‌شود و تأمین مالی پروژه‌ها نیز باید به گونه‌ای باشد که بتوان پروژه‌ها را طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده راهبری کرد.

قهرمانی صارم همچنین اذعان کرد که به دلیل این مخاطرات، با اجرای همزمان این سه پروژه مخالف بوده و به پروژه میدان جمهوری رای نداده است. وی توضیح داد که اکثریت اعضای شورا به هر سه پروژه و تخصیص بودجه آن رأی داده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به مشکلات فنی و اجتماعی ناشی از این پروژه‌ها، از جمله تغییرات در روند ترافیکی و اعمال محدودیت‌ها، اشاره کرد و گفت: "شهروندان کرجی به دلیل ترافیک فزاینده و معطلی‌های طولانی، به ویژه در ساعات پیک ترافیک، در این پروژه‌ها دچار مشکل شده‌اند."

وی از مردم بابت نقص‌های ناخواسته عذرخواهی کرده و بر تلاش مدیریت شهری برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها تأکید کرد. قهرمانی صارم همچنین اشاره کرد که پروژه تقاطع چند سطحی فلکه اول رجایی شهر به دلیل محدودیت کمتر در تردد خودروها، کمترین مخاطرات ترافیکی را ایجاد کرده است و اجرای پروژه میدان جمهوری پس از اتمام پروژه‌های دیگر توجیه بیشتری داشته است.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز