کدخبر: 10107 دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 15:20 10107 پرینت خبر
مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

پیشرفت‌های کلیدی در پروژه‌های شهری کرج

image

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تحقق وعده اتصال خط مترو کرج به تهران خبر داد و گفت: با تکمیل ایستگاه شهید سلطانی و آغاز بهره‌برداری از آن، ارتباط ریلی بین کرج و پایتخت نهایی خواهد شد.

به گزارش روشنای راه، مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج، با همراهی علی شیرین‌زاد، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، و مهرداد کیانی، شهردار کرج، در بازدید از پروژه‌های در حال احداث این کلانشهر اظهار کرد: «ایستگاه شهید سلطانی یکی از پروژه‌های مهم دوره ششم شورای شهر کرج است که در مراحل پایانی خود قرار دارد.»

محمدی افزود: تامین بخشی از بودجه این پروژه از طریق اوراق مشارکت و با همکاری دولت، استانداری البرز و مدیریت شهری کرج صورت گرفته و عملیات اجرایی آن به پایان نزدیک شده است.

وی ادامه داد: همچنین، رام دوم قطارها به خط مترو شهری کرج اضافه شده است و منتظر هستیم تا رام‌های بعدی نیز به خط ۲ اضافه شود، تا مسافرانی که از خط ۵ تهران وارد کرج می‌شوند، بدون مشکل به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج همچنین از پیشرفت‌های قابل توجه در پروژه‌های شهری، به ویژه در بزرگراه شمالی، خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه‌ها و بهره‌برداری از خطوط مترو می‌تواند تحولی چشمگیر در وضعیت ترافیک شهر کرج ایجاد کند.

محمدی در بازدید از فازهای اول و دوم پروژه پارکرود به اقدامات انجام شده برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج اشاره کرد و افزود: فاز دوم این طرح که به دستور رئیس قوه قضائیه انجام شده، گامی مهم در بهره‌برداری عمومی از مواهب رودخانه کرج است و با احداث پیاده‌راه ساحلی، شرایط استفاده عموم فراهم می‌شود.

در این بازدید، پروژه‌های پل B1 بزرگراه شهید سلیمانی (بزرگراه شمالی کرج)، ایستگاه Q واقع در پل فردیس، پروژه پارکرود، پل شهدای غزه و خیابان ارس نیز مورد بررسی قرار گرفت و مراحل مختلف ساخت این پروژه‌ها از نزدیک مشاهده شد.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز