کدخبر: 10111 سه‌شنبه، 27 شهریور 1403 - 16:34 10111 پرینت خبر
پیمان بختیاری، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز:

آغاز سال تحصیلی با آموزش‌های ترافیکی؛ همایش ایمنی در روستاهای هیو و شلمزار

image

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از برگزاری همایش ارتقای ایمنی دانش‌آموزان در دو روستای هیو و شلمزار از توابع شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت که در این همایش ۱۲۰ دانش‌آموز حضور داشتند.

به گزارش روشنای راه، پیمان بختیاری گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۲۰ دانش‌آموز از مدارس شهید معدنی‌پور، شهدای هیو و شهدای شلمزار در روستاهای هیو و شلمزار ارائه شد.

بختیاری افزود: یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزش دانش‌آموزان است، به‌ویژه برای دانش‌آموزانی که مدارس آنها در روستاها و حاشیه راه‌های برون‌شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها در قالب طرح آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس استان اجرا می‌شود، توضیح داد: هدف این طرح، آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان‌ها و جاده‌ها و نیز آشنایی با خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

بختیاری همچنین گفت: در این طرح، آموزش‌های ایمنی و ترافیکی شامل نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه برنامه‌های نمایشی آموزنده و سرگرم‌کننده با مضامین ایمنی ارائه شد و لوازم‌التحریر ایمنی و بروشورهای آموزشی نیز بین دانش‌آموزان توزیع گردید.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز