کدخبر: 10113 سه‌شنبه، 27 شهریور 1403 - 17:13 10113 پرینت خبر
سیروس دهقان شیری، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز:

ممنوعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی غیرمجاز در البرز

image

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از ممنوعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان خارجی غیرمجاز در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش روشنای راه، سیروس دهقان شیری در نشست روز دوشنبه بررسی وضعیت اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز اظهار داشت: آموزش و پرورش مسئله‌ای بسیار مهم و مرتبط با زندگی روزمره مردم است. به همین دلیل، موضوع ثبت‌نام اتباع غیرمجاز در مدارس باید به‌طور جدی دنبال شود.

وی افزود: از آموزش و پرورش استان و مدیران مدارس انتظار داریم که مطابق با شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، از ثبت‌نام دانش‌آموزان خارجی غیرمجاز خودداری کنند.

دهقان شیری توضیح داد که ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در استان البرز طبق شیوه‌نامه‌های وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی مهاجرت انجام خواهد شد و بر اساس اولویت‌های مشخص صورت می‌گیرد.

وی همچنین گفت: دانش‌آموزان اتباع با اقامت ویژه، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، نخبگان و دانش‌آموزان با استعداد برتر، فرزندان اتباع دارای مدارک اقامتی آمایش و هویت، دارندگان روادید معتبر (غیر از روادید گردشگری) و دیگر دارندگان مدارک اقامتی معتبر، می‌توانند برای ثبت‌نام در مدارس استان البرز اقدام کنند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز