کدخبر: 10115 سه‌شنبه، 27 شهریور 1403 - 18:31 10115 پرینت خبر
حسین سعیدی سیرایی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج:

جشنواره‌های محلات باید رشد فرهنگی و تقویت روابط اجتماعی را هدف قرار دهند

image

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج تأکید کرد که هدف اصلی برگزاری جشنواره‌های محلات باید رشد فرهنگی و تقویت روابط اجتماعی باشد.

به گزارش روشنای راه، حسین سعیدی‌سیرائی در بازدید از جشنواره ورزشی محلات با بیان اینکه این نوع جشنواره‌ها به‌ویژه فرصتی برای کشف و پرورش استعدادهای نابی در رشته‌های مختلف فراهم می‌آورند، اظهار داشت: باید از برگزارکنندگان این رویدادهای مردمی و ورزشی که علاوه بر ایجاد شور و نشاط، به تقویت روحیه رفاقت نیز توجه دارند، قدردانی کنیم.

وی افزود: از اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی که به همکاری با شهرداری کرج پرداخته و به بهتر برگزار شدن این جشنواره کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. امیدوارم استعدادهای نوجوانان و جوانان از نگاه کارشناسان ورزشی پنهان نماند.

سعیدی‌سیرائی ادامه داد: برگزاری چنین رویدادهایی به مشارکت و ایجاد شور و شوق در میان نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان کمک می‌کند و مهم‌تر از همه، به دعوت به ورزش و فعالیت بدنی می‌پردازد. امیدواریم شهرداری کرج و سازمان فرهنگی در این زمینه موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلانشهر کرج با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌اش نیازمند برگزاری جشنواره‌های مشابه در بخش‌های مختلف است. باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق، در راستای تحقق این اهداف گام برداریم.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز