کدخبر: 10123 چهارشنبه، 28 شهریور 1403 - 14:20 10123 پرینت خبر
عمار ایزدیار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج:

برنامه‌ریزی برای تسهیل پرداخت‌های الکترونیکی در سطح شهر

image

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از موافقت اعضای شورا با افتتاح حساب بانکی برای راه‌اندازی پروژه پرداخت خرد الکترونیکی خبر داد.

به گزارش روشنای راه، عمار ایزدیار در بررسی لایحه شهرداری در خصوص افتتاح حساب در بانک پارسیان برای این پروژه گفت: شهرداری کرج در نظر دارد تا زیرساخت کیف پول الکترونیکی را فراهم کرده و با تدوین ساختار مناسب، اطمینان لازم برای انجام تبادلات مالی و جلوگیری از نگرانی‌های احتمالی شهروندان را فراهم کند.

وی تصریح کرد که حساب تجمیعی مربوط به کیف پول الکترونیکی به نام شهرداری کرج افتتاح خواهد شد. ایزدیار همچنین به بررسی‌های صورت‌گرفته درباره سرویس‌های فنی مورد نیاز برای بهره‌برداری از این حساب اشاره کرد و افزود: بانک پارسیان آمادگی خود را برای ارائه خدمات لازم به شهرداری اعلام کرده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه همچنین بیان کرد: افتتاح حساب در بانک پارسیان به مدت یک سال خواهد بود و این بانک پوز بانکی رایگان را برای رانندگان تاکسی ارائه می‌دهد، به‌علاوه کارت اعتباری متصل به کیف پول با قابلیت خرید پس از کسب درآمد در همان لحظه در نظر گرفته شده است.

وی افزود که اعضای کمیسیون موضوع را در جلسه مطرح و با حذف مدت زمان افتتاح حساب و الزام شهرداری به متمرکز کردن کلیه پرداخت‌های خرد خود از جمله تاکسی و اتوبوس در یک سامانه، این لایحه به اتفاق آراء در کمیسیون و سپس در جلسه رسمی شورای شهر مورد موافقت قرار گرفت.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز