کدخبر: 10125 چهارشنبه، 28 شهریور 1403 - 15:45 10125 پرینت خبر
پیمان بختیاری، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز:

طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در البرز اجرایی شد

image

پیمان بختیاری، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، از آغاز طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری و مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین خبر داد. این طرح از تاریخ ۲۸ شهریور تا ۴ مهر به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.

به گزارش روشنای راه، بختیاری در این باره گفت: با شروع سال تحصیلی جدید و افزایش حجم تردد در سطح شهر، اهمیت نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی بیش از پیش احساس می‌شود. به همین منظور، اکیپ‌های کنترل و نظارت این اداره کل در نقاط مختلف استان مستقر خواهند شد.

وی اضافه کرد که این اکیپ‌ها به ویژه در پایانه مسافربری شهید کلانتری و پاسگاه‌های پلیس راه حضور خواهند داشت تا به صورت مستقیم بر کیفیت خدمات و ایمنی ناوگان نظارت کنند. بختیاری تأکید کرد: هدف ما از این طرح، ارتقاء ایمنی سفرها و اطمینان از سلامت ناوگان حمل و نقل عمومی است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک همچنین به ارزیابی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در طول این مدت اشاره کرد و گفت: در زمان اجرای این طرح، مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین نیز تحت نظارت قرار خواهند گرفت تا اطمینان حاصل شود که این خودروها نیز از استانداردهای ایمنی لازم برخوردارند.

این طرح نظارتی به‌ویژه در آستانه سال تحصیلی جدید، به منظور افزایش ایمنی سفر دانش‌آموزان و دیگر مسافران در جاده‌ها و معابر شهری طراحی شده است. بختیاری از تمامی رانندگان و مسئولان ناوگان حمل و نقل عمومی خواست تا همکاری لازم را با این اکیپ‌های نظارتی داشته باشند تا شاهد سفری ایمن و بی‌دغدغه برای تمامی مسافران باشیم.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز