کدخبر: 10128 پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 08:11 10128 پرینت خبر
علی قاسم پور، رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج:

ضرورت اولویت‌بندی پروژه‌های آسفالت در کرج

image

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از وضعیت نامناسب معابر شهر انتقاد کرد و گفت: بسیاری از معابر در کرج سال‌هاست که رنگ آسفالت جدید را ندیده‌اند و برخی معابر نیز اصلاً آسفالت ندارند.

به گزارش روشنای راه، علی قاسم‌پور در بررسی لایحه افزایش ردیف اعتباری آسفالت، به درخواست شهرداری برای افزایش ۸۰۰ میلیارد ریال به اعتبار مصوب ۶۰۰ میلیارد ریالی اشاره کرد و افزود: این لایحه باید با رعایت سقف بودجه به شورا ارائه شود.

وی با تأکید بر اهمیت اولویت‌بندی در پروژه‌های آسفالت، خطاب به شهردار کرج تصریح کرد: به نظر می‌رسد ما در این زمینه اولویت‌بندی مناسبی نداریم و بین نیازهای واقعی شهر و توصیه‌ها سردرگم شده‌ایم.

قاسم‌پور همچنین اظهار داشت: «مدیران مناطق شهرداری باید معابر فاقد آسفالت و آنهایی که به تازگی آسفالت نشده‌اند را شناسایی کنند.» او محلات کمتر برخوردار را از دغدغه‌های اصلی شورای ششم دانست و بر لزوم توجه به این مناطق تأکید کرد.

وی یادآور شد: دستگاهی خریداری شده که وضعیت معابر را رصد می‌کند، اما معابری که واقعاً نیاز به تراش و روکش دارند باید در اولویت قرار گیرند.

قاسم‌پور در پایان با انتقاد از روکش بلوار خوارزمی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، اظهار کرد: این مبلغ می‌توانست برای آسفالت کوچه‌ها و معابر دیگر استفاده شود و از شهردار خواست تدبیری اتخاذ کند تا اعضای شورا نیز با سیاست‌های مشخص، منابع را به بهترین نحو هزینه کنند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز