کدخبر: 10130 پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 11:10 10130 پرینت خبر
علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج:

ارزیابی نهایی عملکرد شورای شهر در دستان مردم است

image

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج شورای شهر را نماد تحقق حقوق شهروندی دانست و تأکید کرد که در سال پایانی دوره ششم، ارزیابی عملکرد شورای شهر به دست مردم انجام خواهد شد.

به گزارش روشنای راه، علی قاسم‌پور ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، از خداوند متعال تقویت وحدت و همدلی جامعه اسلامی را خواستار شد. وی اظهار داشت: شوراها بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفته‌اند تا با تأکید بر اهمیت مشورت، افراد متخصص و آگاه به مسائل روز بتوانند مسئولان را در انجام وظایفشان یاری دهند.

قاسم‌پور با اشاره به نقش شوراها در قانون اساسی برای رفع مشکلات مردم گفت: کسانی که به شوراها وارد شده‌اند، برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و مطالبات عمومی آمادگی دارند و تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت سال پایانی دوره ششم شورای شهر خاطرنشان کرد: این سال، زمان به ثمر نشستن مطالبات مردمی است و مردم در نهایت عملکرد شورا را ارزیابی خواهند کرد. امیدواریم این دوره با نتایج پر بار همراه باشد.

قاسم‌پور همچنین شورای شهرستان کرج را نماد همدلی و برادری توصیف کرد و گفت: شورای موفق شورایی است که اعضای آن به‌صورت یکپارچه عمل کنند؛ انشقاق و تفرقه تنها منجر به ناکامی و از هم‌پاشیدگی فعالیت‌ها خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: اعضای شورای شهرستان کرج باید بر عملکردهای خود تمرکز کرده و از ورود به تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز