کدخبر: 10135 پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 13:23 10135 پرینت خبر
علی حدادی، نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی:

بودجه ورزشی البرز به دلیل بی‌توجهی مسئولان برگشت خورد

image

علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ورزشی استان البرز به دلیل عدم جذب به موقع و اتمام سال مالی، به خزانه دولت برگشت داده شد.

به گزارش روشنای راه، حدادی در مراسم اعزام تجهیزات ورزشی به ۱۰ خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان، در اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: استان البرز با کمبودهایی در زمینه سرانه‌های ورزشی مواجه است.

وی به دلیل برگشت خوردن این مبلغ قابل توجه ابراز نگرانی کرد و گفت: چرا این میزان اعتبار در بخش ورزش و جوانان استان البرز جذب نشد؟ آیا سالن‌های ورزشی، زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی، و روستاهای غرب استان به این بودجه نیاز نداشتند؟

حدادی افزود: اصل سوم قانون اساسی بر توزیع عادلانه ثروت در کشور تأکید دارد. به وزیر ورزش و جوانان گفتم که این ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار حق مردم استان البرز است و اجازه نخواهم داد که این اعتبارات برگشت بخورد.

وی همچنین به بی‌توجهی مسوولان شهرستان ساوجبلاغ نسبت به ورزشگاه پنج‌هزارنفری اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه نه‌تنها بلاتکلیف است بلکه خاک آن نیز مورد برداشت قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ تأکید کرد: روستاهای غرب استان که تاکنون تجهیز نشده‌اند باید به زودی تجهیز شوند و خانه‌های ورزش روستایی که تجهیزات آن‌ها فرسوده شده، باید ترمیم شوند تا جوانان و ورزشکاران روستایی بتوانند از این امکانات بهره‌برداری کنند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز