کدخبر: 10144 شنبه، 31 شهریور 1403 - 15:58 10144 پرینت خبر
فرحناز زرین فر، مدیر موسسه فرهنگ سازان تسنیم رویال:

آموزش‌های خانواده محور با رویکرد معنویت درمانی در مؤسسه تسنیم رویال

image

فرحناز زرین‌فر، مدیر مؤسسه "فرهنگ‌سازان تسنیم رویال"، با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی از کودکی برای دستیابی به موفقیت‌های مادی و معنوی در سنین جوانی، از اجرای طرح‌های نخبه‌پروری از سنین ۳ تا ۶ سالگی در این مؤسسه خبر داد. وی همچنین به برگزاری دوره‌های مهارتی برای مادران و نوجوانان، استعدادیابی رایگان و ارائه مدارک معتبر بین‌المللی اشاره کرد.

به گزارش روشنای راه، فرحناز زرین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تجربیات ۳۲ ساله‌ام در حوزه فرهنگی، معتقدم اگر فردی در سن ۱۸ سالگی می‌خواهد به موفقیت‌های مادی و معنوی دست یابد، باید از دوران کودکی برای او برنامه‌ریزی شود. بر همین اساس، در مؤسسه "فرهنگ‌سازان تسنیم رویال" با تمرکز بر پرورش نخبگان، آموزش‌ها از سنین ۳ تا ۶ سالگی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این مؤسسه افزود: در مهد و پیش‌دبستانی، مهارت‌هایی نظیر حسابدار کوچک، دانشمند کوچک، مخترع، فضانورد، حکیم و کارآفرین کوچک توسط مربیان متخصص و متعهد آموزش داده می‌شود.

زرین‌فر همچنین خبر داد: برای اجرای موفق این طرح، کتابچه‌ای اختصاصی توسط تیمی از متخصصان تدوین شده که شامل مباحث آموزشی و بازی‌درمانی است. علاوه بر آن، مدارک معتبر برای فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه اوقات فراغت زیر نظر وزارت کشور صادر می‌شود و همچنین مدارک بین‌المللی مهارتی نیز ارائه خواهد شد.

وی درباره حمایت از مادران نیز توضیح داد: اگر مادرانی که فرزندانشان در این مهد هستند، شغلی نداشته باشند، دوره‌های یک‌روزه با عنوان "بانوی کارآفرین" برای آموزش مهارت‌های خیاطی، آشپزی، زیبایی و هنری برگزار می‌شود تا آنان بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند.

زرین‌فر در ادامه به فعالیت‌های مؤسسه برای نوجوانان اشاره کرد و گفت: استعدادیابی رایگان برای این گروه سنی در نظر گرفته شده است و بر اساس نتایج، آنان به کلاس‌های مرتبط معرفی می‌شوند؛ به عنوان مثال، اگر نوجوانی استعداد فضایی داشته باشد، به کلاس نجوم هدایت می‌شود.

وی در پایان درباره تخصص خود در این مؤسسه بیان کرد: تخصص من در زمینه ارائه مشاوره خانواده با استفاده از روش "معنا و معنویت درمانی" است که شامل مباحثی همچون خودآگاهی، خودشناسی و تصویرسازی ذهنی می‌شود. در این راستا، آموزش‌های هدفمندی در حوزه مهارت‌های ارتباطی و مشاوره زوجین ارائه می‌گردد.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز