به گزارش روشنای راه، نامداری تاکید کرد که قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق ناشی از مشکلات زیرساختی نبوده و بخش عمدهای از اختلالات به دلیل نوسانات برق در چاههای استان رخ داده است.
وی همچنین به اقدامات فنی انجام شده برای بهبود خدماترسانی اشاره کرد و گفت: از تابستان سال ۱۴۰۲، با احداث و تجهیز چاهها، ارتقاء ظرفیت تصفیهخانهها و اصلاح شبکههای آبرسانی، شاهد بهبود کیفیت خدمات بودهایم.
نامداری در پایان افزود: نتایج نظرسنجیها نشاندهنده افزایش ۳۷ درصدی رضایت در خصوص مدت زمان رفع حوادث و بهبود ۲۴ درصدی در نحوه برخورد اکیپهای رفع حوادث و پاسخگویی کارشناسان مرکز ۱۲۲ است.