کدخبر: 10276 شنبه، 14 مهر 1403 - 12:21 10276 پرینت خبر
محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج:

عملیات موشکی ایران، روح تازه‌ای در محور مقاومت دمید

image

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج اعلام کرد: عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی، موجب شادی و دلگرمی ملت‌های مظلوم منطقه و آزادیخواهان جهان شد. وی تأکید کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که اگر همچنان به شیطان گوش فرا دهند، با واکنش سنگین‌تری از سوی رزمندگان اسلام روبرو خواهند شد.

به گزارش روشنای راه، آیت‌الله حسینی همدانی افزود: پاسخ رزمندگان اسلام روح تازه‌ای در دل مستضعفان دمیده است و مقاومت فلسطین، از کودکان تا بزرگسالان، به مبارزه ادامه خواهند داد. او همچنین از نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد و اظهار داشت: این اقدام ایران تحسین جهانی را به همراه داشته است.

وی در ادامه گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ایران را محور شرارت خوانده، در حالی که خود او و حامیانش عامل اصلی جنایات و ریختن خون هزاران بی‌گناه هستند. امام جمعه کرج افزود: دشمنان بیش از ۴۰ سال تلاش کرده‌اند تا ایران را به عقب‌نشینی وادار کنند، اما آنچه به‌زودی خواهند دید، نابودی و اضمحلال خودشان خواهد بود.


مقاومت؛ شکست هیمنه رژیم صهیونیستی و آینده روشنی برای محور مقاومت

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به شکست راهبردهای نظامی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: محور مقاومت به مرحله‌ای رسیده که تمامی راهبردهای امنیتی و نظامی این رژیم ناکام مانده‌اند. وی افزود: دستاوردهای موشکی ایران در آینده تأثیرگذاری بیشتری خواهند داشت و رژیم صهیونیستی قادر به دفاع مؤثر در برابر این قدرت تهاجمی نخواهد بود.


تجلیل از نیروی انتظامی در هفته گرامیداشت ناجا

امام جمعه کرج همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌های این نیرو در برقراری امنیت و مبارزه با قاچاقچیان و جنایتکاران قدردانی کرد. وی به فعالیت‌های گسترده نیروهای انتظامی، از جمله صدور گذرنامه برای عتبات عالیات و مقابله با تهدیدات سایبری، اشاره کرد و از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در دفاع از انقلاب و مبارزه با داعش تقدیر کرد.
آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز