کدخبر: 10280 شنبه، 14 مهر 1403 - 14:00 10280 پرینت خبر
علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات حق‌آبه و پسماند از مطالبات جدی شهروندان است

image

نماینده مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در جلسه شورای اسلامی استان، بر اهمیت پیگیری مصوبات و مطالبات شهروندان تأکید کرد.

به گزارش روشنای راه، شیرین‌زاد در این نشست با اشاره به لزوم توجه اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌ها به پیگیری مصوبات، بیان کرد: همت و تلاش مسئولان استان در اجرایی کردن موضوعات مربوط به شهرستان‌ها می‌تواند به رضایت عمومی منجر شود.

وی همچنین به بررسی گزارش‌ها و تعیین خط مشی‌ها پرداخت و بر ضرورت شهرستان شدن محمدشهر، کمالشهر و ماهدشت تأکید کرد.

شیرین‌زاد به موضوع حق آبه مشکین‌دشت، کمبود آب در بلوار کامیونداران و معضل پسماند در شهرک صنعتی اشتهارد اشاره کرد و گفت: بررسی گزارشات مردمی نشان می‌دهد که این مسائل از جمله انتظارات و مطالبات به حق شهروندان هستند.

این نماینده مجلس همچنین ساماندهی قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری‌ها را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد و خواستار اصلاح رویه‌های نادرست در این حوزه شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، بر نقش کلیدی شوراهای اسلامی در رسیدگی به این موضوعات تأکید کرد و افزود: تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی به‌صورت جداگانه در شهرستان‌ها می‌تواند به بررسی و حل این مسائل کمک کند.

در پایان این نشست، بر لزوم توجه به خواسته‌های عمومی تأکید شد که نشان‌دهنده عزم و اراده نمایندگان استان برای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های شهروندان و بهبود شرایط زندگی در شهرستان‌های البرز است.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز