کدخبر: 10284 یکشنبه، 15 مهر 1403 - 09:59 10284 پرینت خبر
محسن افشار، رئیس شورای شهر کمال شهر کرج:

توسعه زیرساخت‌های ورزشی، نیاز اساسی جوانان

image

رئیس شورای شهر کمالشهر از کمبود فضاهای ورزشی در این منطقه خبر داد و اعلام کرد که در راستای رفع این مشکل، پروژه‌هایی همچون ساخت زورخانه و احداث دو زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش روشنای راه، محسن افشار با اشاره به وضعیت سرانه ورزشی کمالشهر اظهار داشت: متأسفانه این سرانه از استانداردهای لازم پایین‌تر است و توسعه فضاهای ورزشی می‌تواند علاوه بر افزایش سرانه، محیطی مناسب برای جوانان فراهم کند تا در اوقات فراغت به فعالیت‌های مفید مشغول شوند.

وی افزود: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی جدید در سلامت جسمی و روحی مردم تأثیر مثبتی خواهد داشت. به همین منظور، احداث دو زمین چمن مصنوعی در کمالشهر و خرمدشت برنامه‌ریزی شده است.

افشار درباره پیشرفت ساخت زورخانه کمالشهر توضیح داد: این پروژه در مرحله بتن‌ریزی و فونداسیون است و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با حمایت شهرداری و خیرین در حال اجراست. امیدواریم این زورخانه که یکی از نیازهای مهم ورزشی منطقه است، تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین در خصوص بودجه مورد نیاز برای تکمیل زورخانه گفت: "تکمیل این پروژه حدود سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اما با توجه به تغییر قیمت‌ها و افزایش دستمزدها و مصالح ممکن است این مبلغ افزایش یابد.

رئیس شورای شهر کمالشهر در پایان تأکید کرد: این نخستین زورخانه‌ای است که در کمالشهر احداث می‌شود و می‌تواند پایگاهی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های سنتی و پهلوانی باشد تا به جای مراجعه به زورخانه‌های مناطق دیگر، در محل خود تمرین کنند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز