کدخبر: 10291 یکشنبه، 15 مهر 1403 - 13:49 10291 پرینت خبر
فاطمه منعمی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

دستگاه‌های متولی آسیب‌های اجتماعی وظایف خود را رها کرده‌اند

image

فاطمه منعمی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های متولی در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: برخی نهادها به جای اجرای وظایف ذاتی خود، تمام توجهشان را به کمک‌های مالی مدیریت شهری معطوف کرده و مسئولیت خود را نادیده می‌گیرند.

به گزارش روشنای راه، منعمی با اشاره به اینکه گرمخانه‌های شهر بدون تغییرات اساسی به همان روال سالیان گذشته اداره می‌شوند، اظهار داشت: از همان سال اول فعالیت شورا، گرمخانه‌ها توسط اعضا مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند، اما متأسفانه سیاست‌های پیشنهادی شورا برای بهبود وضعیت آنها نادیده گرفته شد و همچنان مشکلات پابرجا هستند. تعداد افراد استفاده‌کننده از این گرمخانه‌ها نه تنها کاهش نیافته، بلکه همچنان بدون تغییر باقی مانده است.

منعمی با تاکید بر اینکه شورای ششم به موضوع آسیب‌های اجتماعی توجه جدی داشته و در خصوص کمپ‌های ماده ۱۶ مصوبات مناسبی را تصویب کرده، به انتقاد از شرایط فعلی گرمخانه‌ها پرداخت. او به نگرانی‌های خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: حضور گرمخانه در نزدیکی مدارس پسرانه برای خانواده‌ها نگران‌کننده شده است و این موضوع باید به‌سرعت مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین به محل احداث گرمخانه بانوان در پارک چمران اشاره کرد و گفت: انتخاب این محل برای گرمخانه مناسب نبوده و باعث نگرانی‌های اجتماعی برای خانواده‌ها شده است.

در پایان، نایب رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: با وجود تلاش‌های فراوان شورای ششم در حوزه آسیب‌های اجتماعی، اقدامات انجام شده نتوانسته به‌اندازه دغدغه‌های شورا، مشکلات را حل کند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز