کدخبر: 10294 یکشنبه، 15 مهر 1403 - 15:00 10294 پرینت خبر

همکاری راهبردی شهرداری ماهدشت و بسیج رسانه البرز برای توسعه شبکه اطلاع‌رسانی

image

در دیداری که بین جناب آقای ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، و جناب آقای دکتر نصیری، شهردار ماهدشت، برگزار شد، مسائل مهم رسانه‌ای شهر ماهدشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روشنای راه، در این دیدار، جناب آقای ابوالفضل اسدی، مسئول بسیج رسانه ماهدشت - محمدشهر نیز حضور داشت و به تبادل نظر پیرامون همکاری‌های رسانه‌ای پرداخت.

در جریان این دیدار، آقای نوروزی‌فر پیشنهاد تأسیس دفتر انجمن رسانه‌ای ماهدشت را مطرح کرد که با استقبال گرم شهردار ماهدشت مواجه شد. با توجه به اهمیت و نیاز روزافزون به توسعه و سازماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای در شهر ماهدشت، قرار است به زودی این دفتر افتتاح شود. این انجمن به عنوان بستری برای فعالیت اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات شهر، نقش مهمی در ارتقای سطح اطلاع‌رسانی و تعامل رسانه‌ها با دستگاه‌های اجرایی ایفا خواهد کرد.

شهردار ماهدشت، دکتر نصیری، ضمن تقدیر از همکاری‌های رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه و تأکید بر اهمیت ارتباطات رسانه‌ای، بر لزوم تقویت همکاری‌های متقابل بین شهرداری و رسانه‌ها تاکید کرد. وی اظهار داشت که افتتاح دفتر انجمن رسانه ماهدشت می‌تواند نقطه عطفی در تقویت نقش رسانه‌ها در انتقال صحیح و به موقع اطلاعات و اخبار به شهروندان باشد.

همچنین در این دیدار، توافق شد که تور رسانه‌ای ویژه‌ای با حضور خبرنگاران منتخب استان البرز و رسانه‌های محلی ماهدشت برگزار شود. این تور به منظور معرفی بهتر ظرفیت‌ها، پروژه‌ها و دستاوردهای شهر ماهدشت برنامه‌ریزی شده است و توسط حوزه روابط عمومی شهرداری ماهدشت و با همکاری سازمان بسیج رسانه انجام خواهد شد. خبرنگاران حاضر در این تور فرصت خواهند داشت تا از نزدیک با فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری آشنا شوند و اخبار و گزارشات خود را به طور مستقیم از محل تهیه کنند.

این اقدامات با هدف تقویت نقش رسانه‌ها در توسعه شهری و ارتقای آگاهی عمومی از خدمات و پروژه‌های شهرداری ماهدشت صورت می‌گیرد. سازمان بسیج رسانه استان البرز و شهرداری ماهدشت امیدوارند با همکاری و تعامل گسترده با اصحاب رسانه، به شفافیت بیشتر در امور شهری و افزایش سطح رضایت عمومی کمک کنند.

در پایان این دیدار، نوروزی‌فر و اسدی بر اهمیت توجه به رسانه‌های محلی و تقویت ارتباطات با شهروندان از طریق اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف تأکید کردند و از همکاری شهردار ماهدشت در این مسیر قدردانی نمودند. افتتاح دفتر انجمن رسانه و برگزاری تور رسانه‌ای، گام‌های مهمی در جهت ارتقای سطح همکاری‌های رسانه‌ای در ماهدشت خواهد بود.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز