به گزارش روشنای راه، حمیدرضا نامداری با اشاره به این اقدام گفت: این برنامه با هدف اجرای جهاد تبیین، ایجاد امیدآفرینی و ترویج فرهنگ مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب در میان کودکان و نوجوانان، که آیندهسازان کشور هستند، اجرا شده است.
وی افزود: ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب از طریق اجرای زنده توسط مجریان و هنرمندان برجسته کشور، طراحی و نصب بنرهای مرتبط با حفظ منابع آبی، برپایی غرفه گریم کودکان، توزیع ۴ هزار بادکنک و پرچم با شعارهای "حفظ آب" و "صدای آب، صدای زندگی"، همچنین استقرار تانکرهای آب شرب بهداشتی و توزیع ۳۵۰۰ بطری آب میان مهمانان از جمله فعالیتهای این مراسم بوده است.
نامداری در پایان تصریح کرد: علاوه بر توسعه زیرساختهای فنی و اقدامات مهندسی، تلاش برای فرهنگسازی مدیریت مصرف آب در جامعه و آگاهسازی کودکان بهعنوان نسل آینده، از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا، برنامههای جامع و مدونی در دستور کار شرکت آبفا البرز قرار گرفته است.