کدخبر: 10391 سه‌شنبه، 24 مهر 1403 - 14:34 10391 پرینت خبر
منصور بیک وردی، رئیس هیات فوتبال استان البرز:

حمایت‌های جدی مسئولان استان؛ کلید بهبود وضعیت فوتبال البرز

image

منصور بیک وردی، رئیس هیات فوتبال البرز، در این نشست در خصوص وضعیت فعلی ورزشگاه انقلاب کرج گفت: برای به‌روز کردن تجهیزات و سخت‌افزارهای این ورزشگاه به مبلغی بالغ بر 80 میلیارد تومان نیاز داریم.

به گزارش روشنای راه، منصور بیک وردی تاکید کرد که این مبلغ به حمایت جدی مسئولان استان وابسته است و بدون این حمایت، دستیابی به استانداردهای مورد نیاز دشوار خواهد بود.

بیک وردی همچنین به چالش‌های مالی اشاره کرد و توضیح داد: "با توجه به تورم سالانه کشور، این مبلغ در سال آینده به طور حتم افزایش خواهد یافت و حتی هزینه‌ای که صرف نصب و فعال‌سازی گیت‌های ورودی ورزشگاه انقلاب کرج می‌شود، تنها بخشی از نیازهای ما را تامین خواهد کرد."

رئیس هیات فوتبال البرز با نگرانی به موضوع عدم تایید AFC برای برگزاری مسابقات آسیایی در کرج پرداخت و خاطرنشان کرد: "متاسفانه وجود دفاتر برخی از هیات‌های ورزشی در استادیوم انقلاب کرج باعث بروز مشکلاتی شده است. این مساله مانع از تایید لازم برای میزبانی مسابقات آسیایی شده و ما امیدواریم با حمایت سریع مدیرکل ورزش و جوانان البرز، این مشکل هر چه زودتر حل شود."

وی در پایان بر لزوم همکاری و همدلی تمامی نهادهای مرتبط تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک، شرایط بهتری برای فوتبال استان فراهم شود و شاهد رشد و پیشرفت این ورزش در البرز باشیم.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز