کدخبر: 10392 سه‌شنبه، 24 مهر 1403 - 14:40 10392 پرینت خبر
غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

میز وفاق، گامی برای تحقق رشد اقتصادی و هم‌افزایی دستگاه‌ها

image

غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز به کار میز وفاق در آینده‌ای نزدیک خبر داد. این اقدام به‌منظور تسریع در خدمت‌رسانی به مردم، به‌ویژه محرومان، و در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب بر همسویی و وحدت داخلی در تمام ارکان کشور انجام خواهد شد.

به گزارش روشنای راه، صالحی در توضیح چرایی تشکیل این میز وفاق، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در ۴۵ سال گذشته، با تکیه بر وفاق ولایی در حوزه‌های مختلف از جمله ساخت مسکن محرومان، بازسازی مناطق آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و نوسازی خانه‌های روستایی فعالیت کرده است و با تشکیل این میز، تلاش داریم همسویی خود را با دولت وفاق ملی، منسجم‌تر دنبال کنیم.

وی با اشاره به کارآمدی بنیاد مسکن در سال‌های گذشته، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی عدم تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی، وابستگی به بودجه است، اما بنیاد مسکن با چابک‌سازی سازمانی و نتیجه‌گرایی، از این چالش عبور کرده و بهره‌وری را در فعالیت‌های خود افزایش داده است. سهم ۵۴.۷ درصدی بنیاد مسکن از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گواهی بر این موفقیت است.

رئیس بنیاد مسکن تاکید کرد که وفاق در کشور نه تنها یک شعار، بلکه یک تکلیف شرعی است. او افزود: میز وفاق با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف، برای تحقق مطالبه رهبر انقلاب در رشد اقتصادی و رفع محرومیت، به وجود آمده است و هدف آن افزایش هماهنگی و همکاری بین نهادها است.

در پایان، صالحی از تشکیل گروهی برای تدوین شیوه‌های اجرایی میز وفاق خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری دستگاه‌های مرتبط، میز وفاق به عنوان اولین میزگرد مدیریتی کشور، مسیر جدیدی برای افزایش بهره‌وری و کاهش وابستگی به بودجه، ایجاد کند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز