کدخبر: 10394 سه‌شنبه، 24 مهر 1403 - 22:44 10394 پرینت خبر
احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

جلسه اضطراری شورای ترافیک البرز پس از تصادف مرگبار کامیون در کرج

image

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از وقوع تصادف دلخراشی در بلوار موذن خبر داد که منجر به فوت سه نفر، از جمله یک کودک و دو خانم، شد.

به گزارش روشنای راه، احمد افضلی اعلام کرد: این حادثه حوالی ظهر امروز، در ساعت ۱۲:۴۰، به علت نقص فنی یک کامیون رخ داد. کامیون مذکور که در حال حرکت از مسیر شمال به جنوب بلوار انرژی اتمی بود، در سرازیری بلوار موذن دچار مشکل شد و به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله، با دو خودروی وانت مزدا و تاکسی برخورد کرد. متأسفانه در این تصادف، سه نفر از سرنشینان، شامل یک کودک و دو مسافر زن، جان باختند.

افضلی افزود: رانندگان کامیون، تاکسی و وانت مزدا نیز در این حادثه مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار دارند.

به دنبال این حادثه، استانداری البرز با هدف بررسی ابعاد مختلف آن و جلوگیری از رخدادهای مشابه، جلسه اضطراری شورای ترافیک استان را تشکیل داد. این جلسه با حضور فرماندار و پلیس راهنمایی و رانندگی کرج، معاون عمرانی فرمانداری کرج، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل بحران استانداری البرز، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شهرداری کرج و سایر اعضای شورای ترافیک برگزار شد تا تدابیری برای بهبود وضعیت ترافیکی و ایمنی جاده‌ها اتخاذ شود.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز