کدخبر: 10402 چهارشنبه، 25 مهر 1403 - 13:56 10402 پرینت خبر
محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج:

اراده شورای شهر کرج برای حل مشکل انتزاع فردیس مستحکم است

image

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد که مسأله انتزاع فردیس از کلانشهر کرج با رویکرد تعامل و عدالت محوری حل و فصل خواهد شد.

به گزارش روشنای راه، محمد اسدیان در حاشیه سومین کارگروه انتزاع فردیس از کرج گفت: اولین نشست اعضای شورای شهر کرج و فردیس در تاریخ ۵ مهرماه امسال برگزار شد تا اراضی و حقوق شهروندان هر دو شهر بررسی و تعیین تکلیف شود. پس از آن، در تاریخ ۸ مهرماه، جلسه کمیسیون تلفیق برای بررسی و اعلام نظر درباره تفاهم‌نامه برگزار گردید.

وی ادامه داد که از سال ۹۶ موضوع انتزاع فردیس و کرج در دستور کار بوده و کمیسیون مربوطه تصمیم به تشکیل کارگروهی متشکل از چهار نفر از اعضای شورای شهر برای بررسی اسناد بین دو شهر گرفت. نتایج این بررسی‌ها به صورت مکتوب به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.

اسدیان همچنین اشاره کرد که با وجود مشغله شورای شهر در بررسی تفریق بودجه ۱۴۰۲، جلسات فشرده‌ای برای بررسی مفاد تفاهم‌نامه انتزاع برگزار شده است.

وی به تداخل املاک و مستغلات در تقسیمات اشاره کرده و گفت: در بررسی موضوع انتزاع، حدود ۸۰۰ صفحه سند از سوی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرج جمع‌آوری و مورد مطالعه قرار گرفته است. این کار یکی از اقدامات مهمی است که پیش از این انجام نشده بود.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد که با همکاری و تعامل بین شهرداری‌های فردیس و کرج، مشکلات موجود بر سر راه انتزاع این دو شهر حل خواهد شد و این اقدام نشان‌دهنده اراده اعضای شورای شهر کرج برای رسیدگی به این موضوع است.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز