کدخبر: 10415 جمعه، 27 مهر 1403 - 13:42 10415 پرینت خبر
فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی:

مشارکت بخش خصوصی و شهرداری‌ها، کلید اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

image

فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شهید سلیمانی کرج تأکید کرد که برای اتمام و تکمیل بسیاری از پروژه‌های ملی و استراتژیک، به حمایت‌های بخش خصوصی و شهرداری‌ها نیاز داریم. وی افزود: این پروژه ملی با تأثیرات بین‌المللی، به دلیل تعامل سازنده میان شهرداری و دولت در حال پیشرفت است.

به گزارش روشنای راه، صادق با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام و ناتمام در کشور که نقش مهمی در توسعه دارند، خاطرنشان کرد: برای شروع و تکمیل این پروژه‌ها، مشارکت بخش خصوصی و همکاری شهرداری‌ها ضروری است.

وی با قدردانی از همکاری شهرداری کرج و استاندار البرز در پیشبرد پروژه آزادراه شهید سلیمانی، این تعامل را الگوی موفقی برای پروژه‌های آینده دانست و ابراز امیدواری کرد که این نوع همکاری‌ها در سطح کشور تکرار شود.

صادق همچنین با اشاره به فناوری پیشرفته به کار رفته در ساخت پل پروژه آزادراه شهید سلیمانی گفت: این پل، به عنوان اولین پل در کشور و خاورمیانه با سیستم کابلی منحصر به فرد و عرشه‌ای به طول ۱۹ کیلومتر، نمونه‌ای از توانمندی مهندسان ایرانی در شرایط تحریم است.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که تا بهار سال آینده تردد روی این پل آغاز خواهد شد و مزایای آن نه تنها برای تهران و کرج بلکه برای سراسر کشور ملموس خواهد بود. این آزادراه با تکمیل خود می‌تواند بیش از ۴۰ درصد از بار ترافیک ورودی کرج را کاهش دهد و بهبود قابل توجهی در تردد و رفاه شهروندان ایجاد کند.

پل "B1"، به عنوان بزرگترین پل خاورمیانه و شاخص‌ترین بخش این پروژه، با سرعت در حال اجرا است.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز