کدخبر: 10425 شنبه، 28 مهر 1403 - 09:32 10425 پرینت خبر
محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج:

جبهه مقاومت با قدرت پیش می‌رود و تسلیم نمی‌شود

image

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج تأکید کرد که جبهه مقاومت با قدرت و صلابت پیش می‌رود و فرماندهی آن، با حکمت و تدبیر، هیچ‌گاه به سازش یا جنگ کامل تن نمی‌دهد.

به گزارش روشنای راه، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج اظهار داشت: سیاست بازدارندگی جبهه مقاومت گاه هجومی و گاه تدافعی است، اما همواره آماده‌ی جنگی است که دشمن را پشیمان کند. وی همچنین به برخی انتقادات مبنی بر انفعال یا ترس جبهه مقاومت اشاره کرد و این اتهامات را بی‌اساس خواند.

وی افزود: برخی که به اشتباه اینگونه تحلیل می‌کنند، درک درستی از راهبرد رهبر معظم انقلاب در مدیریت میدان ندارند. همچنین در سخنان خود، همراه با شعار "مرگ بر آمریکا"، بر باور به افول آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به تحلیل‌های مختلف درباره جبهه مقاومت، گفت: برخی تحلیل‌ها از سوی دشمنان برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و جنگ روانی صورت می‌گیرد. در عین حال، افراد ترسویی نیز وجود دارند که تحت تأثیر تهدیدات دشمنان، به اشتباه تحلیل می‌کنند که باید تسلیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد که جنگ ترکیبی نیاز به دفاع ترکیبی دارد و باید با تحلیل‌های چندجانبه و مبتنی بر حقایق، از انتشار اطلاعات نادرست خودداری کرد. امام جمعه کرج همچنین گفت که آینده متعلق به کسانی است که مجاهدانه می‌جنگند و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.

در ادامه، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به نقش مهم خانواده، مدرسه و مسجد در تربیت نسل جوان اشاره کرد و گفت: این نهادها باید متعهدانه در کنار هم عمل کنند تا جوانان را برای آینده‌ای روشن تربیت کنند.

در پایان، وی به مراسم روز فرهنگی کرج اشاره کرد و از عدم‌شایستگی این مراسم انتقاد کرد و بر ضرورت بزرگداشت مفاخر این شهر تأکید داشت. همچنین مصلی کرج برای دریافت کمک‌های نقدی به جبهه مقاومت آمادگی کامل دارد.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز