کدخبر: 10433 شنبه، 28 مهر 1403 - 17:40 10433 پرینت خبر
علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

قدرت واقعی ایران اسلامی هنوز برای دشمنان آشکار نشده است

image

سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز، با اشاره به جنگ روانی دشمنان در استفاده از سامانه تاد آمریکایی، تأکید کرد که قدرت اراده ملت ایران را نباید دست کم گرفت و دشمنان نباید مرتکب اشتباهات راهبردی شوند. او هشدار داد که در صورت چنین اشتباهی، دشمنان سیلی سختی از ملت ایران دریافت خواهند کرد.

به گزارش روشنای راه، حیدرنیا در حاشیه دهمین گردهمایی بزرگ پیشکسوتان لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) که در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان می‌دانند که سامانه تاد توان مقابله با موشک‌های پیشرفته ایران را ندارد و هدف از این اقدام تنها ایجاد آرامش ذهنی در سرزمین‌های اشغالی است.

سردار حیدرنیا همچنین به اوضاع نامساعد رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم سرزمین‌های اشغالی در حال مهاجرت معکوس هستند و نتانیاهو با وجود کشتار هزاران زن و کودک بی‌گناه، هیچ دستاورد نظامی قابل توجهی کسب نکرده است. او در تلاش است تا با جنگ روانی و ترورهای کور، تصویر خود را در نزد افکار عمومی بهبود بخشد.

فرمانده سپاه البرز با تاکید بر ناکامی رژیم صهیونیستی در عملیات‌های تروریستی و جنگ روانی افزود: پس از اقدامات اخیر مقاومت و حضور گسترده مردم ایران در همبستگی با ولایت، جنگ روانی دشمن رنگ باخته است و رژیم صهیونیستی متوجه توان رزمی بالای جبهه مقاومت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد که دشمن هنوز با قدرت واقعی ایران اسلامی روبرو نشده و در صورت هرگونه خطای راهبردی، سرنوشت نابودی خود را امضا خواهد کرد.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز