کدخبر: 10440 یکشنبه، 29 مهر 1403 - 11:46 10440 پرینت خبر
مجتبی عبدالهی، استاندار البرز:

تحولات مثبت در صادرات البرز؛ ظرفیت‌ها فراتر از دستاوردها

image

استاندار البرز از برنامه‌های جدید برای ساماندهی فاضلاب شهرک‌های صنعتی و ایجاد تصفیه‌خانه‌های نوین در این استان خبر داد. مجتبی عبداللهی اعلام کرد که هدف از این اقدامات، بازچرخانی آب و استفاده از آن در صنعت است تا مشکلات مربوط به تأمین آب در استان بهبود یابد.

به گزارش روشنای راه، عبداللهی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز، با تأکید بر ضرورت تولید برق توسط صنایع استان گفت: «از صاحبان صنایع درخواست می‌کنیم برای راه‌اندازی کارخانه‌های تولید برق اقدام کنند، زیرا حل مشکل ناترازی برق از این طریق ممکن است.»


تمرکز بر افزایش بهره‌وری در صنایع البرز

وی همچنین به عزم جدی مدیران استان برای حل مشکلات صنایع اشاره کرد و افزود: مدیران استان با تمام توان و تمرکز ویژه در تلاش برای رفع موانع و مشکلات صنایع هستند. باید همزمان با راه‌اندازی واحدهای جدید، بر افزایش بهره‌وری از طریق افزایش ظرفیت و احیای مجموعه‌های تولیدی موجود تمرکز کنیم.


تحولات مثبت در بخش صادرات استان البرز

استاندار البرز به تحولات ارزشمند در صادرات استان نیز اشاره کرد و افزود: با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در این زمینه، ظرفیت‌های استان بیش از این است و باید تلاش کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.


درخواست از فعالان اقتصادی برای توجه به زیرساخت‌های آموزشی و درمانی

عبداللهی از فعالان اقتصادی خواست تا به نیازهای اساسی استان در بخش‌هایی مانند آموزشی، ورزشی و درمانی توجه بیشتری داشته باشند و به حل این کمبودها کمک کنند.


یادبود پیشکسوتان صنعتی استان

استاندار البرز در ادامه سخنان خود، درگذشت علی حاجی سید سلیمانی، بنیانگذار شرکت نیک کالا و یکی از پیشکسوتان صنعت استان را تسلیت گفت و خدمات بزرگ او و دیگر پیشکسوتان مانند مرحوم فاتح را ستود. وی همچنین به نقش مهم کار خیر در استان اشاره کرد و تأکید کرد که این فرهنگ زیبا باید گسترش یابد.


تشکیل کمیته تخصصی برای تأمین سوخت در شهرک‌های صنعتی

عبداللهی با اشاره به دعوت مدیران شهرک‌های صنعتی به این نشست، اعلام کرد که کمیته‌ای با محوریت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای تأمین سوخت مورد نیاز صنایع با توجه به شرایط آب و هوا تشکیل خواهد شد.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز