کدخبر: 10459 سه‌شنبه، 01 آبان 1403 - 15:11 10459 پرینت خبر
رحمت ا.. شفائی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز:

حمایت از کشاورزان با توزیع کود DAP در استان البرز

image

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز از آغاز تأمین و توزیع کود دی‌آمونیوم فسفات (DAP) برای بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش روشنای راه، رحمت‌الله شفائی افزود: این شرکت در راستای حمایت از کشاورزان و افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی، مقدار 200 هزار تن کود دی‌آمونیوم فسفات را تأمین و در سراسر کشور توزیع می‌کند. این کود به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین و مؤثرترین کودهای شیمیایی، در کشت محصولات زراعی، باغی، گلخانه‌ای و همچنین سبزیجات و صیفی‌جات به کار می‌رود.

شفائی افزود که توزیع این کود در استان البرز از اوایل آبان ماه آغاز شده و بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌توانند این محصول را به قیمت مصوب هر کیسه 50 کیلوگرمی 1 میلیون و 490 هزار تومان از کارگزاری‌های توزیع کود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی دریافت کنند. وی همچنین بر اهمیت تأمین به موقع این کود برای بهره‌وری و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی تأکید کرد و از برنامه‌های منظم شرکت برای پشتیبانی و تأمین نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز خبر داد.

این اقدام با هدف افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی در کشور انجام می‌شود و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تلاش دارد با عرضه به موقع و منصفانه نهاده‌های کشاورزی، نیاز کشاورزان را در زمان‌های حساس کاشت و داشت محصولات تأمین کند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز