کدخبر: 10461 چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 14:21 10461 پرینت خبر
حسین سعیدی سیرایی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج:

لزوم تغییر رویه واگذاری اماکن ورزشی برای جلوگیری از افزایش هزینه‌ها

image

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، از تاثیرات منفی واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی بر افزایش هزینه‌های ورزش خبر داد و بر ضرورت تغییر این روند تاکید کرد.

به گزارش روشنای راه، حسین سعیدی سیرائی، در بازدید از اداره نگهداری و تجهیز اماکن ورزشی شهرداری کرج، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به کارکنان این اداره، به نقش مهم شهرداری کرج در شناسایی استعدادهای ورزشی اشاره کرد و افزود: جشنواره محلات با کیفیت مطلوبی برگزار شد و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب، این جشنواره در طول سال ادامه یابد.

وی ادامه داد: جشنواره ورزشی محلات، شور و نشاط زیادی در بین نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها ایجاد کرده است و باید از برگزارکنندگان این رویداد تقدیر شود. سعیدی همچنین بر حمایت شورای ششم و شهرداری کرج از فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد و خاطرنشان کرد که تبدیل اداره ورزش شهرداری به یک سازمان مستقل می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری به‌ویژه در محلات داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در پایان، بر لزوم کاهش هزینه‌های ورزش برای خانواده‌ها تاکید کرد و افزود: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، باعث گران شدن ورزش شده است و باید با همکاری اعضای شورا برای تغییر این رویه تلاش کنیم.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز