کدخبر: 11285 سه‌شنبه، 25 دی 1403 - 09:21 11285 پرینت خبر
یدا.. مالمیر، رئیس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز:

فروش‌های اینترنتی، فرصت طلایی برای توسعه بازار نساجی و پوشاک

image

رئیس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز با اشاره به مشکلات زنجیره تأمین و توزیع در این صنعت گفت: حلقه‌های مفقوده‌ای از تولید تا مصرف در این حوزه وجود دارد که باید با رویکردهای نوین و هماهنگی بیشتر برطرف شوند.

به گزارش روشنای راه، یدالله مالمیر در نشست خبری اعلام کرد: استان البرز در تاریخ ۳۰ دی‌ماه میزبان همایش کشوری صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم خواهد بود. این همایش به بررسی چالش‌ها، معرفی رویکردهای نوین و بررسی جایگاه برندها، مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی در کشور اختصاص دارد.

وی با تأکید بر اهمیت رفع مشکلات زنجیره تولید تا فروش اظهار داشت: یکی از چالش‌های اصلی، مفهوم "سفر مشتری" است که در آن ایجاد جذابیت و رضایت‌مندی مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مالمیر همچنین به چالش‌های منابع انسانی اشاره کرد و افزود: نسل جدید کارکنان در این حوزه، با وجود آگاهی از روش‌های مدرن فروش، به دلیل کمبود تجربه کاری، نیازمند آموزش‌های اصولی و کاربردی هستند. توجه به این مسئله می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در بهبود زنجیره تولید و فروش داشته باشد.

رئیس انجمن صنایع همگن نساجی البرز با اشاره به نقش فروش‌های اینترنتی در توسعه صنعت نساجی و پوشاک گفت: فروش آنلاین نه‌تنها امکان دسترسی به بازارهای جدید را فراهم می‌کند، بلکه سود بیشتری را برای تولیدکنندگان از طریق عرضه مستقیم محصولات به مصرف‌کنندگان به همراه دارد.

مالمیر درباره اهداف و دستاوردهای این همایش گفت: این رویداد فرصتی برای گردهمایی تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و فعالان بازار است تا ضمن بررسی مشکلات، از تجربیات تولیدکنندگان نام‌آور استفاده کنند. بسیاری از این تولیدکنندگان از صادرکنندگان مطرح هستند و می‌توانند راهنمایی‌های ارزشمندی به نسل جدید ارائه دهند.

وی افزود: «در چهار بخش اصلی همایش، به آسیب‌شناسی بازار پوشاک ایران در سال ۲۰۲۵، توانمندسازی مدیران و راهبردهای رقابت با برندهای بزرگ پرداخته خواهد شد.»

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز