کدخبر: 9250 شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 18:33 9250 پرینت خبر
محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

جام رسانه امید باید به جریان رسانه ای تبدیل شود

image

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جام رسانه امید باید به جریان رسانه ای تبدیل شود و همه در کنار هم با انعکاس اخبار امیدآفرین به افزایش امیدواری در جامعه کمک کنیم.

به گزارش روشنای راه و به نقل دیده بان البرز، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در رویداد جام رسانه امید که در سالن همایش های دانشگاه انقلاب برگزار شد، با اشاره به اینکه حقیقت یافتنی است، نه بافتنی گفت: کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه سالها به وسیله امپراطوری رسانه ای غرب مخفی ماند اما عملیات طوفان الاقصی این حقیقت را در جهان آشکار کرد و موجب بیداری ملت ها شد.

وی با اشاره به اینکه جبهه استکبار فضا را پر از ناامیدی، دروغ و فتنه می کند تا به اهداف شوم خود برسد، مطرح کرد: در جریان آشوب های سال ۱۴۰۱، ۶۰ هزار دروغ توسط رسانه های بیگانه پراکنده شد و در مدت زمانی کوتاه، اذهان جوانان را با خود همراه کرد اما عملیات وعده صادق، خیزش و جنبش دانشجویی را رقم زد و ثابت کرد که حقیقت پنهان نشدنی است و روزی خود را نشان خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امید مانند چراغ است و در هر جا که امید نباشد، ناامیدی و تاریکی حاکم می شود، اظهار کرد: جنگ روایت ها مصداق امید و ناامیدی است و در صورتی که دنیا و اذهان مملو از اخبار و انسان های امیدآفرین شود، دیگر جایی برای ناامیدی باقی نخواهد ماند. در دوران کرونا، پیوندهای اجتماعی میان مردم افزایش یافت و همه به داد یکدیگر رسیدند.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا در جنگ رسانه ای دشمن را به زانو در بیاوریم و نظام مقتدر اسلامی اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشد، خاطرنشان کرد: جام رسانه امید باید به جریان رسانه ای تبدیل شود و همه در کنار هم با انعکاس اخبار امیدآفرین به افزایش امیدواری در جامعه کمک کنیم.

#جام_رسانه_امید #البرز_قوی #پیشرفت_ایران #بسیج_رسانه_البرز

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز