کدخبر: 9405 یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 12:41 9405 پرینت خبر
علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج:

اجرای متفاوت پویش تو به ما جرات طوفان دادی

image

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: اجرای طرح‌های مبتکرانه با رویکرد هنری و ارتقاء سطح کیفی و گرافیک که نمونه آن در اکران طرح‌های تبلیغاتی در قالب پویش "تو به ما جرات طوفان دادی" دیده شد، شاهد یکپارچگی و نظم تبلیغاتی در اکران‌ها و فضاسازی شهر در مناسبت‌های ملی و مذهبی هستیم.

به گزارش روشنای راه، علیرضا عاقلی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با برنامه‌ریزی و هماهنگی منسجم‌تر، شاهد یکپارچگی و نظم تبلیغاتی در اکران‌ها و فضاسازی شهر در مناسبت‌های ملی و مذهبی هستیم.

وی به اکران طرح‌های تبلیغاتی در قالب پویش «تو به ما جرات طوفان دادی» در آستانه دو سالروز مهم ۱۴ و ۱۵ خرداد در سطح شهرکرج اشاره کرد و افزود: این پویش با اکران بیش از ۳هزار و ۵۰۰ مترمربع طرح‌های فرهنگی، نصب ۴۴ وجه پل و عرشه، ۱۶ وجه بیلبورد و ۶۵ وجه استند به همراه هشت عدد نمایشگر تلویزیونی در شهر کرج اجرایی شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به به طراحی هنرمندانه و اجرای طرح‌های مبتکرانه با رویکرد هنری و ارتقاء سطح کیفی و گرافیک آثار اکران شده در مناسبت‌ها و رویدادهای مناسبتی، گفت: در این برهه زمانی به منظور تبیین و بهینه‌سازی جریان اطلاع‌رسانی، حفظ و تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی از طریق تبلیغات بیش از ۶ مورد اکران مستقل فقط در حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت فلسطین شامل اکران طرح‌هایی با موضوع تجمع مردمی حامی فلسطین در مقابل بنای یادبود واشنگتن و دانشگاه هاروارد، عملیات وعده صادق، تجمع مسلمانان درخیابان برای نماز جمعه در حومه پاریس، تجمع همبستگی با غزه در دوبلین ایرلند و تجمع مردمی در شهر نیویورک آمریکا عملیاتی شده است.

عاقلی با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی برای طراحی اِلمان، فضاسازی و اجرای طرح‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش کردن متفاوت شهر در ایام محرم و صفر تشکیل شده است، بیان داشت: بالارفتن کیفیت تبلیغات محیطی در سایه روش‌های خلاقانه، منجر به افزایش زیبایی بصری شهر و بالا رفتن روحیه و آرامش روانی شهروندان می‌شود.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز