کدخبر: 9611 چهارشنبه، 13 تیر 1403 - 16:07 9611 پرینت خبر
به قلم منصور جمشیدی روزنامه نگار و عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان البرز؛

پزشکیان: صدای مردم شنیدیم

image

فرصت را از دست ندهیم، دکتر پزشکیان در انتهای دور دوم مناظره ها خیلی صریح و شفاف از همه مسایل و بخصوص شنیدن صدای مردم گفت و تاکید کرد: اگر بخواهیم در کشور به جایی برسیم در قدم اول باید اختلافات و مشکلات داخلی را حل کنیم.

به گزارش روشنای راه، پزشکیان ادامه داد: آن 60 درصد عزیزانی که می توانستند پای صندوق رای بیایند ولی نیامدند، ما اعلام کردیم که صدایشان را شنیدیم، می فهمیم که باید کاری کنیم که این عزیزان از ما و اقداماتی که در کشور شکل می گیرد راضی باشند، اما اینکه ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکرده اند، یعنی گیری وجود دارد، این بخاطر رفتارمان با زنان و عدم وجود عدالت است. 

دکتر پزشکیان در این مناظره رو در رو برخلاف دور اول که پنج یا دستکم چهار به یک بودند، از هر آنچه که باید چون معیشت و حق اعتراض مردم، اقتصاد و فیلترینگ و هسته ای، تعامل با دنیا، اف ای تی اف، دورافتادن از چرخه تکنولوژی، ارزان فروشی نفت، خودروهای بی کیفیت و گران، از حق و حقوق کارگران، دانشگاهیان و استادان و خلاصه از همه امور کشور بی تعارف و رودربایستی سخن گفت و افزود: چرا وقتی مردم با ما هستند حق دارند بیایند به خیابان، ولی وقتی با ما نیستند اگر به خیابان بیایند بازداشت می کنیم؟ ما مگر گذاشته ایم مطالبه گری رشد کند؟

او با همان صداقت و متانت همیشگی از همان ابتدای ورود به دور رقابت انتخاباتی چهاردهم و چه قبل از آن در چندین دور نمایندگی مجلس، ضمن پرهیز از رفتارهای شعاری، همواره و مدام  تاکید کرده که امور را باید به افراد متخصص و کاربلد سپرد، این همان ویژگی خاص یک رییس جمهوری آنهم در این برهه حساس برای به سامان کردن اوضاع و امور اجرایی یا همان سیاست های کلی کشور است.

واضح است که قرار گرفتن مدیران کاربلد و دلسوز در راس امور و ایجاد تغییر به تحول در تمام زمینه ها منجر خواهد شد، پس باید از این فرصت مغتنم برای ایران بهره گرفت و در جمعه 15 تیرماه به صورت گسترده در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم، بی گمان دکتر پزشکیان پاکدست، نیک سرشت و عدالت جو با آن پیشینه درخشان و عملکرد درخشان تر در این فرصت کوتاه تبلیغاتی با همراهی جمعی از نخبه گان هموطن توانسته است بسیاری از مرددین را تحت تاثیر قرار دهد، همانگونه که در دور اول منتخب اول شد و در نهایت با توکل الهی شاهد جشن پیروزی خواهیم بود، انشاا...

نویسنده: منصور جمشیدی

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز