کدخبر: 9615 پنجشنبه، 14 تیر 1403 - 11:41 9615 پرینت خبر
مهدی لطفی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج:

سرمایه‌گذاری مطمئن در مهرشهر زیبا

image

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج، با دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در احداث زمین تنیس در پارک مکعب مهرشهر گفت: بررسی جانمایی، عارضه ترافیکی و معارضات پروژه انجام شده است.

به گزارش روشنای راه، مهدی لطفی با اشاره به بازدید کارشناسان سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از محل احداث پروژه زمین تنیس پارک مکعب مهرشهر، اظهار کرد: جانمایی، بررسی عارضه ترافیکی و معارضات این پروژه انجام شده است.

وی افزود: پروژه زمین تنیس پارک مکعب مهرشهر یکی از پروژه‌های مهم ورزشی در سطح شهر کرج است که با هدف بالا بردن شادابی و نشاط شهروندان و توسعه ورزش همگانی در حال بررسی برای اجراست.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج بیان داشت:‌ امیدواریم این پروژه به زودی به مرحله جذب سرمایه‌گذار و اجرا برسد تا شهروندان گرامی بتوانند از این امکان ارزشمند ورزشی در شهر برخوردار شوند.

به گفته لطفی، پروژه زمین تنیس در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع، شامل چهار زمین تنیس، رختکن، سرویس بهداشتی و سایر امکانات رفاهی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: بازدید از پروژه‌های عمرانی و بررسی مشکلات و موانع اجرای آن‌ها از جمله برنامه‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج به منظور معرفی این پروژه ها به سرمایه گذاران برای جلب مشارکت بخش خصوصی است.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز