کدخبر: 9619 پنجشنبه، 14 تیر 1403 - 13:24 9619 پرینت خبر
ابوالفضل فلاح قنبری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز:

آغاز پویش «اطعام و احسان حسینی» و «به عشق حسین» در استان البرز هم زمان با شروع ماه محرم

image

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: پویش اطعام و احسان حسینی و همچنین به عشق حسین (طرح اکرام ایتام و محسنین) هم‌زمان با ماه محرم و صفر در راستای کمک به تأمین بخشی از معیشت نیازمندان اجرا خواهد شد.

به گزارش روشنای راه، ابوالفضل فلاح قنبری بیان کرد: پویش اطعام حسینی هم زمان با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایشان در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و به عشق حسین ویژه حامی یابی فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

وی افزود: آشپزخانه‌های اطعام حسینی با مشارکت مراکز نیکوکاری در سراسر استان راه‌اندازی و نذورات نیکوکاران را به دست نیازمندان می‌رسانند و پایگاه های حامی یابی نیز آماده جذب حامیان گرامی برای فرزندان ایتام و محسنین می باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان البرز با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند در پویش به عشق حسین با ارسال عدد ۲۶ را به ۳۰۰۰۳۳۳۳ مشارکت و نذورات خود را نیز با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

فلاح قنبری خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی و پایگاه های جذب حامی نیز میزبان خیرین و نیکوکاران گرامی هستند.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز