کدخبر: 9995 جمعه، 16 شهریور 1403 - 12:12 9995 پرینت خبر
عباسعلی کیخایی، مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز:

خطرات ورود به حریم رودخانه‌های کرج و طالقان را جدی بگیرید

image

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان البرز اعلام کرد که رودخانه‌های کرج و طالقان برای شنا مناسب نیستند و از گردشگران خواست تا از ورود به حریم این مناطق آبی پرهیز کنند.

به گزارش روشنای راه، عباسعلی کیخایی با اشاره به اینکه بسیاری از گردشگران در ایام پایانی هفته به حریم رودخانه‌های کرج و طالقان وارد می‌شوند، هشدار داد که این اقدام با خطرات زیادی همراه است.

وی ادامه داد: با وجود هشدارهای مکرر شرکت آب منطقه‌ای و دستگاه‌های امدادی، برخی گردشگران به این هشدارها توجه نکرده و جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند.

کیخایی همچنین یادآور شد که رودخانه کرج دارای فروچاله‌های ماسه‌ای بسیاری است که می‌تواند افراد بی‌احتیاط را بلعیده و خطر مرگ را برای آنان به همراه داشته باشد.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز تأکید کرد که تیم‌های حفاظت از آب در حاشیه رودخانه کرج مستقر هستند و از گردشگران انتظار می‌رود تا با این تیم‌ها همکاری کنند.

وی همچنین اشاره کرد که از ابتدای امسال، بیش از ۱۵ نفر در استان البرز بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده‌اند که بیشتر این حوادث در رودخانه کرج رخ داده است. شرکت آب منطقه‌ای البرز مسئولیت حفاظت از رودخانه‌های استان را بر عهده دارد.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز