کدخبر: 9999 جمعه، 16 شهریور 1403 - 14:04 9999 پرینت خبر
مجتبی عبدالهی، استاندار البرز:

همکاری ملی موجب تسریع در ساخت آزادراه شهید سلیمانی شد

image

استاندار البرز از پیشرفت فیزیکی آزادراه شهید سلیمانی کرج خبر داد و اعلام کرد که این پیشرفت از ۳۲ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۷۳ درصد رسیده است.

به گزارش روشنای راه، مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: ساخت کنارگذر شمالی کرج که به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده، از سال ۹۵ آغاز شده و با چالش‌های متعددی مواجه بوده است.

وی افزود: با پیگیری‌های ملی و همکاری مسئولان، این پروژه شتاب گرفته و در صورت تامین اعتبار، تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. عبداللهی تأکید کرد که تکمیل این آزادراه بیش از ۴۰ درصد بار ترافیک ورودی کرج را کاهش خواهد داد.

استاندار البرز همچنین به ضرورت توسعه آزادراه کرج-قزوین اشاره کرد و از مصوبه دو طبقه شدن این آزادراه خبر داد. وی اعلام کرد که آزادراه شهید سلیمانی به طول ۱۷.۵ کیلومتر از جاده چالوس تا آزادراه کرج-قزوین امتداد دارد و پل B۱ به عنوان بزرگترین پل خاورمیانه در این پروژه در حال ساخت است.

عبداللهی از توان مهندسان ایرانی و ظرفیت‌های داخلی کشور در اجرای این پروژه ابراز خرسندی کرد و بخش نخست این آزادراه به طول ۷.۶ کیلومتر در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهور شهید افتتاح شد.

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز