تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10097
تاریخ : دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 07:31
وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز: آغاز پویش «همه حاضر» در البرز برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند مدیرکل بهزیستی البرز از آغاز پویش «همه حاضر» برای تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت که هدف از این پویش، فراهم کردن مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید است.

به گزارش روشنای راه، وجیهه محمدی فلاح اظهار داشت که این پویش به منظور تأمین اقلام ضروری برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی برگزار شده و تمامی تلاش‌ها به کار گرفته خواهد شد تا این عزیزان با آمادگی کامل به مدارس بازگردند. او افزود که ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز دولتی تابعه، به جمع‌آوری کمک‌های مردمی پرداخته و این کمک‌ها را به دست مددجویان نیازمند خواهند رساند.

مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به اقلام موجود در بسته‌های حمایتی تحصیلی، گفت که این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک‌کن، تراش، مدادرنگی، دفتر نقاشی و دیگر لوازم‌التحریر است.

وی با تشکر از حمایت‌های مردم نیکوکار البرز گفت که سال گذشته با همکاری خیرین، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای کمک به ۲۵۵۶ دانش‌آموز نیازمند جمع‌آوری شد و پیش‌بینی می‌شود که امسال با توجه به وضعیت اقتصادی و استقبال مردم خیر، مشارکت بیشتری صورت گیرد.

برای اهدای کمک‌های نقدی، محمدی فلاح راه‌های مختلفی را معرفی کرد؛ خیرین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۲۵۰۰۰۰۶۶۵۵ اهدا کنند.