تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10101
تاریخ : دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 12:46
وهاب کاتبی، معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج: جمع‌آوری مستمر چرخ دستی های غیر مجاز به منظور حفظ محیط زیست با توجه به ممنوعیت جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله‌ها با استفاده از چرخ‌دستی‌ها به صورت مستمر و روزانه، این سازمان با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری کرج به جمع‌آوری چرخ‌دستی‌های غیرمجاز ادامه می‌دهد.

به گزارش روشنای راه، وهاب کاتبی، معاون فنی و اجرائی سازمان، با اعلام این خبر گفت: برای جلوگیری از آلودگی و حفظ محیط زیست شهری، مدیریت صحیح جمع‌آوری پسماندهای خشک و جمع‌آوری مستمر چرخ‌دستی‌ها در اولویت اجرایی این حوزه قرار دارد.

وی افزود: وجود چرخ‌دستی‌های جمع‌آوری غیرمجاز پسماند خشک در سطح شهر، فضای ناامنی را ایجاد کرده و موجب آلودگی بصری و مشکلات زیست‌محیطی برای شهروندان می‌شود.

کاتبی تصریح کرد: «فعالیت عوامل غیرمجاز و تفکیک مواد بازیافتی از پسماندهای شهری موجب پراکنش زباله‌ها در خیابان‌ها، کوچه‌ها و جوی‌ها می‌شود که این موضوع زحمات زیادی را بر دوش پاکبانان گذاشته و هزینه‌های سنگینی به مدیریت شهری تحمیل می‌کند.

وی تاکید کرد: طرح جمع‌آوری چرخ‌دستی‌های غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار این حوزه قرار دارد.

معاون فنی و اجرائی سازمان همچنین از شهروندان خواست که در صورت مشاهده چرخ‌دستی‌های غیرمجاز در سطح شهر کرج، موضوع را از طریق راه‌های ارتباطی سازمان گزارش کنند. وی در پایان افزود: «انتظار داریم که شهروندان موارد مشاهده شده را از طریق سامانه 137، شماره تماس 026-32801082 و یا ایمیل pasmand.karaj@gmail.com اطلاع دهند.»