تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10117
تاریخ : چهارشنبه، 28 شهریور 1403 - 13:04
علیرضا فلاح پور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز: گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری برای رستوران‌ها و اماکن اقامتی البرز معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از صدور گواهی کیفیت و درجه‌بندی برای 8 واحد تأسیسات گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش روشنای راه، علیرضا فلاح‌پور اعلام کرد که جلسه کمیسیون درجه‌بندی به منظور ارزیابی 8 واحد از تأسیسات گردشگری شامل 6 رستوران پذیرایی بین‌راهی و 2 واحد اقامتی برگزار شده است.

فلاح‌پور افزود: پیش از این، بازدیدها و بررسی‌های لازم از این تأسیسات انجام شده و پس از دریافت گزارش ارزیابی شرکت عامل، موافقت با صدور گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری صادر گردید.

او همچنین به آغاز فرایند بررسی و ارزیابی 7 واحد دیگر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی معاونت گردشگری استان، اتمام فرایند ارزیابی تمامی تأسیسات گردشگری تا پایان سال 1403 است.

معاون گردشگری استان البرز تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه اجرایی ایجاد، اصلاح و تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری، دستور لازم برای پیگیری جدی عملیات ارزیابی تمامی تأسیسات و تشکیل جلسات مستمر کمیسیون درجه‌بندی استان صادر شده است.

فلاح‌پور در پایان خاطرنشان کرد که تأسیسات بر اساس مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت ارائه خدمات درجه‌بندی خواهند شد.