تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10270
تاریخ : جمعه، 13 مهر 1403 - 17:48
روح ا.. مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ کرج: جهاد در راه خدا ضامن عزت و امنیت امت اسلامی است حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اهمیت تقوا و جهاد در راه خدا، به عملیات "وعده صادق ۲" اشاره کرد و گفت: این عملیات، ناتوانی رژیم صهیونیستی و قدرت و توانمندی ایران اسلامی را به رخ دنیا کشید.

به گزارش روشنای راه، مختاری با گرامیداشت یاد و خاطره سید حسن نصرالله، رهبر مقاومت و سردار نیلفروشان، گفت: اگر امت اسلامی به دنبال عزت و امنیت است، باید در راه خدا جهاد کند و در صورت غفلت، دشمنان گستاخ خواهند شد.

امام جمعه ساوجبلاغ با بیان اینکه همه پیشرفت‌های کنونی نتیجه مقاومت است، افزود: طی سال‌ها سیلی محکم به گوش استکبار زده‌ایم و نباید از مسیر مبارزه با استکبار خسته شویم.

مختاری خطاب به جوانان تاکید کرد: با مرور تاریخ قاجار و پهلوی، باید درس گرفت که چگونه سران آن دوران در مقابل دشمنان تسلیم شدند، در حالی که طی ۴۵ سال گذشته، ایستادگی ایران برکات فراوانی را به همراه داشته است.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌های نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ امنیت کشور تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم ما به دلیل وجود چشمان بیدار این بزرگمردان، در امنیت زندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام مختاری با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: او مزد سال‌ها جهاد شبانه‌روزی خود در راه خدا را گرفت و به فوز شهادت نائل شد. امروز دنیا با مکتب سید حسن نصرالله روبه‌روست و اگر او نبود، لبنان به دست اسرائیل افتاده بود.

وی همچنین تاکید کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲، جامعه ما را تسکین داد و نشان داد که ایران اسلامی امروز جزو قدرت‌های برتر موشکی جهان است و توانایی ضربه زدن به اسرائیل را دارد.

امام جمعه ساوجبلاغ در پایان ضمن انتقاد از حمایت غرب از اسرائیل، کشورهای اسلامی را به اتحاد در برابر رژیم صهیونیستی فراخواند و گفت: اگر امروز نوبت بیروت است، فردا نوبت ریاض خواهد بود. متحد شوید تا این غده سرطانی از منطقه حذف شود.