تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10271
تاریخ : جمعه، 13 مهر 1403 - 17:53
مهدی دربانی، امام جمعه شهرستان چهارباغ کرج: اسرائیل با موشک‌های ایران، طعم واقعی مقاومت را چشید حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی، امام جمعه چهارباغ، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حملات موشکی به اسرائیل گفت: موشک‌های ما، غرور ملی‌مان بود که به سمت اسرائیل شلیک شد و بر سر آنها فرود آمد. وی همچنین با یادآوری نقش شهید حسن تهرانی‌مقدم، از بنیان‌گذاران برنامه موشکی ایران، افزود: درود به روح پاک این شهید که پایه‌گذار اقتدار موشکی کشور بود.

به گزارش روشنای راه، امام جمعه چهارباغ با تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، رهبر مقاومت، اظهار داشت: مردان خدا همواره به دنبال شهادت هستند و سید حسن نصرالله، نماینده رهبر معظم انقلاب، در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام بود.

وی در ادامه خطبه‌ها، آمریکا، انگلیس و اسرائیل را عوامل شیطان در کره زمین توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب محکم در برابر این شیاطین ایستاده و ما نیز در این مسیر ایستادگی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام دربانی با تاکید بر وحدت میان مسلمانان گفت: دشمنان به دنبال ایجاد دو‌قطبی میان عرب و عجم هستند، اما اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و مسلمانان طبق آیات قرآن، برادر یکدیگرند.

وی با اشاره به پیام اخیر نتانیاهو به مردم ایران افزود: نتانیاهو از مردم ایران خواسته است که مقاومت نکنند، اما پیام ما به او پیام مقاومت و مرگ بر اسرائیل است. آنها بارها مسلمانان را فریب داده و قتل‌عام کرده‌اند؛ سازش راه‌حل نیست، بلکه مقاومت است.

امام جمعه چهارباغ هشدار داد: ما در مقابل اسرائیل از خود دفاع کردیم و اگر دوباره تهدیدی متوجه ما شود، مطابق فرمایش رهبری، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های این نیرو در ایجاد امنیت تقدیر کرد و گفت: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و رسانه‌ها باید تلاش‌های نیروی انتظامی را در این زمینه به خوبی منعکس کنند.