تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10272
تاریخ : شنبه، 14 مهر 1403 - 11:03
عمار ایزدیار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج: توسعه خدمات حمل‌ونقل ویژه معلولین با راه‌اندازی سامانه‌ای هوشمند رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزدیار، در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه کمیسیون تلفیق، با اشاره به رونمایی از ون مخصوص معلولین، تأکید کرد: برای ارائه خدمات بهتر به معلولین، نیاز به راه‌اندازی سامانه‌ای مشابه اسنپ جهت جابجایی این افراد است.

به گزارش روشنای راه، ایزدیار ضمن قدردانی از عملکرد سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر، اظهار داشت: این سازمان یکی از اصلی‌ترین نهادهایی است که مستقیماً با مردم در ارتباط است و می‌تواند رضایتمندی بیشتری را برای شهروندان به همراه داشته باشد. وی همچنین به اهمیت خدمات این سازمان در حوزه‌هایی مانند سرویس‌دهی به نمازگزاران جمعه اخیر در تهران، حمل‌ونقل دانش‌آموزان و عموم مردم اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر شورا و شهرداری به این سازمان شد.


راه‌اندازی ایستگاه شارژ اتوبوس‌های برقی؛ اقدامی جهادی در کوتاه‌ترین زمان

ایزدیار در ادامه، به اقدام جهادی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر در راه‌اندازی ایستگاه شارژ اتوبوس‌های برقی در زمان کوتاه اشاره کرد و این اقدام را شایسته تقدیر دانست.

وی همچنین بر لزوم ساماندهی بیشتر تاکسی‌ها، تفکیک حوزه بار از مسافر و مدیریت واگذاری ون‌ها به افراد ذی‌صلاح به منظور افزایش بازدهی عملکردی تأکید کرد.