تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10277
تاریخ : شنبه، 14 مهر 1403 - 12:49
حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز: امنیت هموطنان، خط قرمز نیروی انتظامی است فرمانده انتظامی استان البرز، سردار حمید هداوند، در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج اظهار داشت: شهادت سید مقاومت، شهید حسن نصرالله، خون تازه‌ای در محور مقاومت جاری ساخت و این شهادت را آغاز پیروزی جبهه مقاومت دانست. وی تأکید کرد که در طول ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هرگاه به راه شهدا و رهبری پایبند بودیم، پیروزی حاصل شد، اما نگاه به خارج از مرزها، نتیجه‌ای جز شکست نداشته است.
به گزارش روشنای راه، هداوند افزود: هر زمان که با اتکا به توان داخلی مقاومت کردیم، طعم پیروزی را چشیدیم و به موفقیت‌های بالایی دست یافتیم. وی تأکید کرد که هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت است و عقب‌نشینی غیرتاکتیکی در عرصه‌های نظامی، سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی، غضب الهی را به دنبال خواهد داشت.


هفته نیروی انتظامی و تلاش‌های بی‌وقفه برای تأمین امنیت

سردار هداوند با تبریک هفته نیروی انتظامی، به اقدامات گسترده این نیرو در طول سال اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت ۷۰ موضوع تقویمی را پیش‌بینی کرده که راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از این موارد است. وی با اشاره به تقدیم ۱۳ هزار شهید توسط نیروی انتظامی برای امنیت کشور و ۴۰ شهید در پنج ماه اخیر، تأکید کرد که امنیت هموطنان خط قرمز این نیرو است.


کاهش جرایم و دستاوردهای نیروی انتظامی استان البرز

فرمانده انتظامی البرز از کاهش ۲۳ درصدی سرقت‌ها و افزایش ۱۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون ۴.۵ تن انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده و ۷۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده‌اند. وی همچنین به کاهش ۱۲ درصدی تصادفات فوتی اشاره کرد و گفت: ۱۶ هزار اتباع غیرمجاز از استان به کشور خود بازگردانده شده‌اند.


افتخار البرز به داشتن ۱۷۵۰ نخبه

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز، محمد نبیونی، در ادامه این مراسم به وجود ۱۷۵۰ نخبه در این استان اشاره کرد و گفت: البرز در سال گذشته رتبه برتر را در حوزه نخبگی کسب کرده است. وی از نخبگان خواست همانند شهید سید حسن نصرالله با ایثار و ازخودگذشتگی به رشد کشور کمک کنند.