تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10278
تاریخ : شنبه، 14 مهر 1403 - 13:52
ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز: استقبال گسترده بانوان رسانه‌ای از جشنواره «حریم رسالت»؛ مهلت ارسال آثار تمدید شد رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز اعلام کرد که به دلیل استقبال گسترده بانوان رسانه‌ای از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی و بین‌المللی «بانوان حریم رسالت»، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 20 مهرماه تمدید شد.
به گزارش روشنای راه، ابراهیم نوروزی‌فر ضمن تبریک میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به اهمیت وحدت میان مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت و همبستگی، یکی از اصول مهم دین اسلام است که همواره مورد تأکید قرآن و سنت نبوی بوده است.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» در سال جاری، گفت: سازمان بسیج رسانه با توجه به اهمیت نقش زنان در رسانه و همچنین در راستای جهاد تبیین، این جشنواره را با هدف تولید آثار فاخر و تأثیرگذار در حوزه «زن» و «رسانه» برگزار می‌کند.

نوروزی‌فر افزود: بانوان رسانه‌ای کشور با تولیدات خود نقش مهمی در بازتاب حضور زنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایفا می‌کنند و به همین دلیل، استقبال چشمگیری از این جشنواره داشته‌اند. از این رو، مهلت ارسال آثار تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 20 مهر 1403 در قالب‌هایی مانند گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، عکس، موشن‌گرافی و مستند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آثار باید در بازه زمانی 28 آبان 1402 تا 20 مهر 1403 تولید و در رسانه‌های محلی، ملی یا بین‌المللی منتشر شده باشند.

آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» در آبان‌ماه سال جاری به میزبانی استان گیلان و با حضور میهمانان ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار به سایت جشنواره به آدرس harimeresalat.com مراجعه کنند.