تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10281
تاریخ : شنبه، 14 مهر 1403 - 14:16
محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس: زیرساخت‌های شهری لکه صنعتی نور بهبود می‌یابد شهردار فردیس اعلام کرد که در راستای رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان، اقدامات لازم برای رفع مشکلات شهری لکه صنعتی نور انجام خواهد شد.

به گزارش روشنای راه، در بازدیدی که با حضور سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از مدیران شهری و خدمات‌رسان برگزار شد، مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران این منطقه از جمله مسائل مربوط به آسفالت معابر و خدمات شهری مطرح شد.


محمدرضا احمدی‌نژاد، شهردار فردیس، با تأکید بر حمایت ویژه مدیریت شهری از تولیدکنندگان اظهار کرد: پس از تکمیل اقدامات زیرساختی و حفاری‌های مربوط به انشعابات، با همکاری اهالی منطقه، عملیات آسفالت معابر انجام خواهد شد.


وی همچنین بر تسهیل صدور مجوز پایانکار و مجوزهای واحدهای صنعتی در این منطقه تأکید کرد و افزود: مجوزهای صادر شده برای صنایع سبک و انبارها خواهند بود.


شهردار فردیس همچنین دستور داد جمع‌آوری زباله و پسماند منطقه صنعتی نور توسط مدیریت پسماند شهرداری فردیس انجام شود.


در این نشست مقرر شد که منطقه لکه صنعتی نور به صورت هیات امنایی اداره شود و مشکلات آن توسط مدیر منطقه یک شهرداری فردیس پیگیری گردد.


لازم به ذکر است که واحدهای تولیدی و صنعتی این منطقه در سال‌های گذشته بدون زیرساخت‌های مناسب مستقر شده‌اند و اکنون بیش از ۲۰ واحد تولیدی در این منطقه فعالیت دارند.