تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10282
تاریخ : شنبه، 14 مهر 1403 - 16:19
عمار ایزدیار، سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج: تصویب لایحه تعیین تکلیف اراضی کوی پیروزی با اکثریت آرا رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه شهرداری درخصوص تعیین تکلیف اراضی تاج بخش واقع در کوی پیروزی خیابان مطهری با اکثریت آرا خبر داد.

به گزارش روشنای راه، عمار ایزدیار در جلسه رسمی شورای شهر اعلام کرد: بر اساس توافقنامه‌ای بین شهرداری کرج و آقایان محمد ناصر تاج بخش و جهانگیر تاج بخش، قرار شد که به‌ازای صدور پروانه ساختمانی، این پلاک ثبتی که به صورت بلاعوض به شهرداری واگذار شده، به شهرداری اهدا شود تا منابع حاصل صرف امور عام‌المنفعه گردد.

وی افزود: این توافق در سال گذشته به شورای قائم مقام وقت گزارش شده و به تصویب رسیده است. ایزدیار همچنین اظهار داشت: با وجود گذشت زمان، مالک فعلی اسناد مالکیت را به شهرداری منتقل نکرده و برخی افراد نیز بر اساس مواد قانونی نسبت به اخذ سند مالکیت اقدام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد که شهرداری به‌سبب وجود اسناد مالکیت صادر شده، اقدام به صدور پروانه‌های ساختمانی و خدمات دیگر نموده و در حال حاضر مراجعین متعددی برای دریافت خدمات به شهرداری مراجعه می‌کنند.

ایزدیار همچنین به دعاوی وراث مرحوم محمد ناصر تاج بخش اشاره کرد و گفت: این دعاوی علیه شهرداری مطرح شده و بر اساس حکم‌های صادره، این دعاوی رد شده است.

وی افزود: با توجه به تقاضای بالای مراجعین برای خدمات و پیگیری‌های قبلی، موضوع واگذاری اراضی مذکور در جلسه شورای شهر مطرح و با اکثریت آرا تصویب شد. این مصوبه تا پایان سال ۱۴۰۴ معتبر است و از همشهریان درخواست شد که در صورت داشتن اراضی قبل از ۲۷ فروردین ۱۳۶۴، به شهرداری مراجعه کنند تا ملک خود را تعیین تکلیف نمایند.