تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10289
تاریخ : یکشنبه، 15 مهر 1403 - 12:49
حسین مهاجری، عضو شورای اسلامی شهر کرج: فاز دوم پارکرود کرج؛ بهره‌برداری کامل تا ۴ ماه آینده عضو شورای اسلامی شهر کرج از پیشرفت پروژه پارکرود به عنوان یکی از پروژه‌های تفریحی، اجتماعی و محیط‌زیستی دوره ششم مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش روشنای راه، حسین مهاجری با اشاره به فاز دوم این پروژه، اظهار داشت: فاز دوم پروژه پارکرود به طول ۱۵۰۰ متر در سمت ساحل شرقی رودخانه کرج، حدفاصل خیابان یوسفی تا اراضی موسوم به حشمدار در خیابان سرجوب در حال اجراست.

وی افزود: تا کنون حدود ۷۰۰ متر از این فاز محوطه‌سازی شده و طبق زمانبندی و تزریق به‌موقع بودجه، تا چهار ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مهاجری همچنین بیان کرد که یک هزار و پانصد متر از این مسیر، با همکاری دستگاه قضایی رفع تصرف شده و جهت استفاده عمومی ساماندهی شده است. او افزود: برای اتصال دو طرف رودخانه، پلی فلزی به طول ۳۵ متر و عرض ۵ متر با نمای سنگ و چوب احداث شده تا همشهریان از هر دو سمت رودخانه بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد که تا کنون بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای این فاز هزینه شده است. همچنین، تامین پارکینگ و ساخت ساختمان‌های رفاهی مانند سرویس بهداشتی، رستوران و نمازخانه در زمینی به مساحت ۱.۴ هکتار جنب ماهی‌سرا در برنامه است و پس از برگزاری مناقصه، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.