تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10292
تاریخ : یکشنبه، 15 مهر 1403 - 14:37
احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز: توسعه خدمات روستایی در البرز؛ توزیع ۲۴ خودرو با هدف بهبود زیرساخت‌ها با تلاش استانداری البرز و به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، ۲۴ دستگاه خودروی حمل زباله به دهیاری‌های این استان تحویل داده شد. این اقدام به منظور توسعه زیرساخت‌های روستایی و ارتقای خدمات به مناطق روستایی صورت گرفته است.

به گزارش روشنای راه، احمد افضلی، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری البرز، در این مراسم اظهار داشت: این اقدام با هدایت استاندار محترم، دکتر عبداللهی، و به مناسبت روز ملی روستا و عشایر انجام شده است. تحویل ۲۴ خودروی حمل زباله به دهیاری‌های استان البرز، یکی از اقدامات مهم در راستای بهبود شرایط زندگی روستاییان است.

وی افزود: اعتبار این پروژه بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان بوده و در کنار این اقدام، پروژه‌های زیرساختی متعددی نیز در دست اجراست. روستاهای استان البرز به عنوان مقاصد گردشگری شناخته می‌شوند و هدف ما بهبود زیرساخت‌های این مناطق، از جمله جاده‌ها و امکانات رفاهی است تا هم نیازهای روستاییان و هم گردشگران به بهترین شکل برطرف شود.

در حاشیه این مراسم نیز سیاه چادر عشایر برپا شد تا به فرهنگ غنی عشایری ارج نهاده شود. این مراسم با حضور مسئولان استانی در محوطه استانداری برگزار شد.